Oh my god 蘇蘇OPPA嚟緊星期六再來港出席慈善活動,唉呀,超驚喜呀,無端如何我都要再去見OPPA喔,YEAH YEAH

來源: 蘋果日報(2016.3.16)

1458117997_1b46.jpg

嚟緊星期六喺邵氏影城舉行嘅一年一度嘅美國愛滋病研究基金會(amfAR)慈善晚宴,今年繼續邀請咗好多勁人嚟港,除咗本地名人明星外,亦都有唔少外國巨星到場,至於韓國方面,每年大會都會邀請唔少當紅韓星撐場,今年亦都有兩大男神現身。

據知《主君的太陽》嘅蘇志燮已落實再度來港,蘇志燮之前忙於拍劇《Oh My Venus》,拍完劇之後都未有新作推出,不過佢都有一段時間冇嚟見港迷,所以今個星期六大家就把握機會見oppa

至於另一位男神,有傳就係李敏鎬,不過有好多細節就仍未落實,所以到底李敏鎬會唔會嚟就有真係要睇吓李敏鎬嘅行程,到底佢抽唔抽到時間嚟香港見粉絲呢。

而今次係Moiselle嘅太子爺陳柏熹力邀佢哋嚟香港。

arrow
arrow
    全站熱搜

    wong zoe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()